نوشته شده توسط : maryam

هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره در مرکز جزیره کیش مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند . این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 


هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران عزیز میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.

 


هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار زیتون , ونوس , بازار مروارید , اسکله تفریحی کیش و... اشاره کرد. هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 51 اتاق 2 , 3 , 4 و 5  تخته می باشد که ازامکانات رفاهی متناسبی چون تهویه خوب و مناسب , یخچال و مینی بار و... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به رستوران ان با غذاهای لذیذ , کافی شاپ , سالن بیلیارد , اینترنت وایرلس و... اشاره کرد. شما گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانید با تور کیش از این امکانات بهرمند شوید. 

 


هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتل های خوب کیش , هتل تاپ رز کیش , هتل جام جم کیش , هتل سارا کیش , هتل فلامینگو کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

 


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

یکی از جذابیتهای کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش اسکله تفریحی کیش میباشد.اسکله تفریحی کیش شامل قایق های پدالی , پارویی , قایق های ماهیگیری , سه چرخه های آبی , جت اسکی و قایق های کف شیشه ای است و علاوه بر این در این اسکله تفریحی امکان غواصی نیز وجود دارد و مسافران تور لحظه آخری کیش به غواصی و دنیای زیبا و بزرگ زیر دریای همیشه خلیج فارس ایران می توانند با رفتن به این اسکله تفریحی لحظات خوبی را تجربه کنند. اسکله تفریحی کیش در مجاورت چند مکان تفریحی دیگر قرار دارد به همین دلیل گردشگران تور لحظه آخری کیش زیادی از این منطقه دیدن می کنند.


بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد و بسیار قابل توجه گردشگرانتور لحظه آخری کیش میباشد.. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , پروازهای تفریحی کیش , اسکله تفریحی کیش, بوستان آهوان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره تور لحظه آخری کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


 

 

شهر باستانی جزیره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

جزیره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره تور لحظه آخری کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر جزیره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی جزیره تور لحظه آخری کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره تور لحظه آخری کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 

 

 

          مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های تفریحی کیش , شهر باستانی جزیره کیش , قایق های کف شیشه ای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

هتل شایگان تور لحظه آخری کیش هتلی پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل شایگان تور لحظه آخری کیش دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل تور لحظه آخری کیش بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل شایگان تور لحظه آخری کیش به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است.


 

 

 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر تور لحظه آخری کیش به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور لحظه آخری کیش در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل سورینت مریم تور لحظه آخری کیش  دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.


 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان تور لحظه آخری کیش این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی تور لحظه آخری کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی تور لحظه آخری کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان تور لحظه آخری کیش دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل شایان تور لحظه آخری کیش دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگ نمازخانه و رستوران است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , هتل شایان کیش , هتل سورینت مریم کیش , هتل شایگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

گراند هتل کیش 4 ستاره

گراند هتل کیش

گراند هتل تور لحظه آخری کیش یک هتل 4 ستاره است که دارای موقعیت بسیاری خوب و مناسبی است. نزدیک دریای نیلگون خلیج فارس است و فقط هفت دقیقه با آن فاصله دارد. از مزایای دیگر این هتل این است که بازار زیتون نزدیک است. اتاق های گراند هتل تور لحظه آخری کیش عموما رو به دریا هستند و تراس دارند و شما می توانید نهایت لذت را از سفر به جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش و اقامت در این هتل ببرید. از امکانات گراند هتل تور لحظه آخری کیش داشتن کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی و اینترنت در لابی و... می باشد.


 

 

هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا تور لحظه آخری کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا تور لحظه آخری کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.


 

هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

هتل صدف تور لحظه آخری کیش هتلی 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و در زمینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل صدف تور لحظه آخری کیش دارای امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر هتل صدف تور لحظه آخری کیش شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , گراند هتل کیش , هتل سارا کیش , هتل صدف کیش , هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش

هتل 5 ستاره بزرگ ارم تور کیش 94 در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم تور کیش 94 است این در حالی است که اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند.این هتل در تور کیش 94 داراي 210 اطاق،30 رويال وپرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي هتل و و140 سوئيت آپارتمان در محوطه ی هتل می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که در تور کیش 94 همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. لازم به ذکر است که سوئیت آپارتمان های هتل ارم کیش در میان باغی از گل ها و گیاهان زیبا و نیز آبنماهای با طراوت قرار گرفته است که آرامش را در این هتل چند برابر می کند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب در تور کیش 94 می باشد.

 

رستوران های هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز، با ظرفیت450نفر

رستوران رویال، با ظرفیت 450نفر مشرف به دریا

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم کیش:

امکانات عمومی : سالن چند منظوره صدف ویژه میهمانان تور کیش 94 برای گرد همایی در طبقه 8، رستوران گردان لوکس طبقه 9، کافی شاپ جام با ظرفیت 60نفر، رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر، چای خانه سنتی با ظرفیت60نفر، لباس شوئی ویژه میهمانان تور کیش 94، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه ویژه میهمانان تور کیش 94، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی، سالن کنفرانس 300نفره و 100نفره، عابر بانک، اینترنت وایرلس

امکانات ورزشی : سالن بیلیارد ویژه میهمانان تور کیش 94، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، 2استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت800متر، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، ایستگاه دوچرخه ویژه میهمانان تور کیش 94

لازم به ذکر است این هتل در میدان خیام جزیره ی زیبای کیش واقع شده است.

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش


 

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش  

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل بزرگ ارم کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش,معروف ترین هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سیمرغ كيش

هتل سیمرغ كيش

هتل 3 ستاره سیمرغ تور کیش 94 در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل سیمرغ تور کیش 94 از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل از 86 اتاق و 306 تخت خواب تشکیل شده است. از امتیازات این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابي،  رستوران ویژه میهمانان تور کیش 94 ،  كافي شاپ،  پاركينگ اختصاصي هتل  و  پاركينگ سرپوشيده،  فضاي سبز،  صندوق امانات اختصاصي و...

 

آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ


 

هتل سيمرع كيش

رستوران هتل سيمرغ
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق تور کیش 94 در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان عزیز تور کیش 94 در نظر گرفته شده است. البته در لابی این هتل نیز اینترنت پرسرعت برای استفاده مسافران وجود دارد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش 94 وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق  برای میهمانان تور کیش 94 است.

 

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

امکانات رفاهی : لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي ویژه مسافران تور کیش 94، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی : اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان تور کیش 94 رایز در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل که شامل 4 طبقه می باشد در هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت 1 تا 3 خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز تور کیش 94 مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت به جذابیت های این هتل می افزاید. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز تور کیش 94 در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل در کل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد.

 

 امکانات هتل سان رایز کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ ویژه میهمانان تور کیش 94، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه ویژه میهمانان تور کیش 94 و...

 

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


 مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش ابتدای جاده دنیا قرار گرفته است و در بخش جنوب شرقی جزیره دیدنی کیش به وسعت 20000 هزار متر مربع قرار گرفته است . هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب خیلی مرتب و تمییز دارد. هتل شباویز کیش مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و رستوران هتل شباویز کیش با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. هتل شباویز کیش به مراکز خرید و سواحل زیبای کیش نزدیک می باشد و به آسانی می توانید به این مناطق دسترسی داشته باشید.

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش هتلی مرتب و با اقامتی در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است که موجب شده دسترسی برای مسافران و گردشگران تور کیش به بازار عربهای کیش بسیار آسان شود. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت و هتل خاتم کیش فضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است و در هتل خاتم کیش می توانند اقامت کنند و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.

آدرس هتل خاتم کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

 منبع : هتلهای کیش



 

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در نزدیک بازار ونوس کیش است هتل ونوس کیش هتلی لوکس و تازه ساز است که خرید و بازدید از بازار ونوس کیش را برای گردشگران و مسافران تور کیش را آسان نموده است.  هتل ونوس کیش دارای خشکشویی و بیلیارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ و آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های و مسافران و میهمانان تور کیش است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

 

 

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره زیبای کیش واقع شده است و به دریای خلیج همیشه فارس نزدیک می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای محیطی سر سبز و با گل وگیاه و درختان نخل است. محیط بسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش است.  هتل سیمرغ کیش بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است و آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران مهیا کرده است که لحظات خاطره انگیزی را می توانید تجربه نمایید.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قدیمی كیش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون این روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بومیان به حاصلخیزی معروف می باشد. در روستای باغو کیش بیشه انبوهی از انواع درختان بومی وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زیبایی خاصی دارد. بهره‌برداری از طبیعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضای سبز و امكانات تفریحی در جزیره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در این منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش


 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش


 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

 

 

 

بازار مرجان کیش

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بین المللى پانیذ کیش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعیت جغرافیائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هایپر مارکت و از سمت غرب پردیس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()