نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب مسافران تور استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی برای مسافران تور استانبول میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , شیک ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

منبع : جاذبه های گردشگری استانبول

 

 

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.



 

 

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

 

 

 

 

 

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه


مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار آراستا استانبول

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول در سال 2005 در پانزدهم اکتبر تاسیس شده مرکز خرید جواهر استانبول با مدیریت هلدینگ جواهر بنا شد و سهام آن با مالکان کویتی به یک شرکت انگلیسی واگذار شد ،مرکز خرید جواهر استانبول بوسیله شرکت معماری و طراحی امریکایی مینورو انجام شده است.مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، از جمله بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا می باشد و در میان گردشگران و مسافران تور استانبول جذابیت ویژه ای دارد. تقریبا در مرکز خرید جواهر استانبول می توانید بیشتر مایحتاج خود را خریداری نمایید. در این مرکز خرید اکثر مارهای مشهور بین المللی مانند : آدیداس , ماسیمو دوتی , لیوایز , اسپریت , بنتون و... وجود دارند و با مترو استانبول که از مرکز شهر استانبول آغاز می شود می توانید استفاده نمایید و در ایستگاه دوم پیاده شوید که خروجی مترو در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول می باشد و به راحتی در دسترس است. مرکز خرید جواهر استانبول دارای معماری شیک و جذاب و راهروهای دیدنی , سیستم روشنایی عالی و تهویه هوای پیشرفته , بالا بودن امنیت و نظافت گردشگران و مسافران تور استانبول جذب این مرکز خرید شده اند. بزرگی مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای است که دارای شهر بازی سر پوشیده و مدرن می باشد, طبقه ای مخصوص غذاهای متنوع و خوشمزه از نقاط مختلف دنیا , نمایش فیلم های روز دنیا می باشد که مقام اول را به لحاظ مساحت و داشتن تفریحات در ترکیه را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

منبع : مراکز خرید استانبول

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول چهار ستاره

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول هتلی تمییز و مرتب می باشد . همه اتاق های هتل سانتا پرا استانبول مجهز به سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان می باشند . هتل سانتا پرا استانبول دارای رستوران ویژه برای خود می باشد که با انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور استانبول خود پذیرایی می نماید . هتل سانتا پرا استانبول در بخش بیک اوغلو و در نزدیکی خیابان شلوغ و دیدنی استقلال و میدان تقسیم قرار دارد. اکثر اتاق های هتل سانتا پرا استانبول به سبک دوره عثمانی طراحی و چیدمان شده است و دارای پنجره های بسیار بزرگ و دارای پرده های ضخیم و ضد نور می باشند. همه اتاق ها دارای یخچال و تلویزیون و میز برای کار برای مسافران تور استانبول در نظر گرفته شده است . رزرویشن هتل سانتا پرا استانبول در طول 24 ساعت شبانه روز فعال هستند و می تواند پول شما را به ارز رایج شهر تبدیل نماید . همچنین می تواند سرویس ویژه و سریع برای رفتن به فرودگاه آتاتورک مهیا نماید. از هتل سانتا پرا استانبول می توانید با یک ربع پیاده روی به مراکز خرید استانبول و مراکز دیدنی بروید و از این مراکز بازدید نمایید.خدمات خشکشویی و اتوشویی و همچنین پارکینگ رایگان نیز هتل سانتا پرا استانبول برای خود مهیا کرده است.

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا پرا استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطانیه استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد