نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید شوک آنتالیا

نام این فروشگاه همانند نام انگلیسی آن shock یا هیجان می باشد زیرا این فروشگاه همانند 2 مجموعه دیگر خود در آنتالیا Tansaş و  Migrosدارای قیمتهای بسیار ارزان ومناسبی برای مسافرت تور آنتالیا بهار 95 می باشد البته باید توجه نمود که تنوع محصولات در این فروشگاه مانند 2 مجموع قبلی نبوده و از محدودیت خاصی برخوردار می باشد زیرا فروشگاه شوک از زیر مجموعه های فروشگاه میگروس می باشد.مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از این مجموعه خرید کنند.

فروشگاه های شوک دارای 52 شعبه در کل آنتالیا می باشد که رقم قابل قبولی برای یک زیر مجموعه فروشگاهی می باشد. بطوریکه هر منطقه مسکونی در آنتالیا یک فروشگاه شوک محلی را برای توریست تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 اختیار کرده است.

همچنان که اشاره گردید این فروشگاه دارای گستردگی محصولات مانند فروشگاه های بالاسری خود نبوده و دارای محدودیت می باشد اما برای برطرف نمودن احتیاجات اولیه هر محله  و یا گردشگران تور آنتالیا  بسیار مناسب می باشد ضمن اینکه از قیمتهای مناسبی هم از نظر توریست تور آنتالیا خرداد 95 برخوردار است.

از جمله سایر فروشگاهائی که مانند مجموعه زنجیره ای شوک عمل می کنند می توان به BIM و A101 و 1e1 نیز اشاره نمود که مانند فروشگاه های شوک عمل می کنند.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مکان تجری خرید با قیمت مناسبی کنند.

 

مرکز خرید شوک آنتالیا

 


مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 فروشگاه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی نیز می باشد که از جمله می توان به : 150 عدد انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان و ... برای مسافران  تور آنتالیا خرداد 95 اشاره کرد . 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجموعه مرکز خرید میگروس دارای شعبات مختلف نیز می باشد که علاقه مندان به خرید می توانند در تور آنتالیا از این مراکز دیدن کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران حسن آقا آنتالیا

غذا در آنتالیا ارزان است و پیش‌خدمت‌ها خوش‌اخلاق.در خدمت علاقه مندان تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 غذاهای دریایی این شهر ساحلی خوش‌مزه‌اند، اما معروف‌ترین غذا، سالادی است به اسم پیاز که با لوبیای پخته، سیر، گردو، روغن زیتون و پیاز درست می‌شود. شیش‌کوفته، تاندیر کباب و انواع غذاهای مدیترانه‌ای سرد با روغن زیتون، از دیگر غذاهای محبوب آنتالیا هستند.مسافران عزیز تور آنتالیا که قصد دارند در رستوران های ایرانی غذا صرف کند می توانند به رستوران حسن اقا در تور لحظه آخری آنتالیا سری بزنند.

از جمله رستوران های آنتالیاست که غذاهاش رو تو باغ سرو می کنه و غذاهاش شامل کوفته و مخلوط کبابی و غذاهای گیاهیه. مسافرین تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 اگه آخر شب به این رستوران سر بزنید، از موسیقی زنده هم لذت خواهید برد. 

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های انتالیا, بهترین رستوران های آنتالیا , رستوران های خوب آنتالیا , رستوران های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 رودخانه اي است بي نظير که از جنوب کوه هاي طرس جاري ميشود و به در ياي مديترانه ميپيوندد . بهترين راه بازديد تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 از اين رودخانه گشت با کشتي است که از کنار شهر زيباي سيده عبور مي کند و فرصتي براي بازديد از مناظر ديدني اطراف را به ارمغان مي اورد .مسافران تور آنتالیا از دیدن این مکان لذت برید.همچنين مسافران تور آنتالیا خرداد 95 در اين کشتي زماني براي شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دريا ي مديترانه را در بر خواهد داشت . زمان تاسيس ماناوگات به طور دقيق روشن نيست ، اما200-150  سال قبل از ميلاد تخمين زده مي شود . مسافران تور آنتالیا ویژه بهار 95 چنانچه از مدارک فهميده مي شود ، حمل بار و انسان از روزگاران اوليه تا سالهاي اخير بر روي رودخانه ماناوگات انجام شده است. ماناوگات در سال 1913 يک روستاي جمهوريه ترکيه شد. آبشار ماناوگات در 4 کيلومتري شمال ماناوگات واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 از این مکان دیدن نمایید.يکي از نقاط زيباي مورد علاقه ترکها و همچنين بازديدکنندگان خارجي . اينجا زير درختان صنوبر ، شما مي توانيد از يک ناهار عالي درست شده از فزل آلاي کبابي ، خيسانده شده در شراب سفيد لذت ببريد. تقريبا 3 کيلومتر دورتر شما به شيهلار مي رسيد (Shihlar) . از آنجا يک پباده روي ساده يک ساعته به سايت باستاني سلوکيا مي رسيد.گردشگران و مسافرین عزیز تور آنتالیا در این مکان خاطره انگیز لحظات خوشی را بگذرانید. 

رودخانه ماناوگات آنتالیا


 

رودخانه کوپروچای آنتالیا

ترکیه دارای منابع آبی غنی جهت انجام ورزش های آبی همچون قایق رانی در آب های خروشان (رفتینگ) است و همه ساله علاقه مندان بسیاری را در این شاخه از توریسم تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

رودخانه کوپروچای از کوههای توروس ترکیه سرچشمه می گیرد و یک مسیر پر پیچ و خم طولانی را طی می کند و از تنگه های باریک عبور می کند و در نهایت از طریق مسیر جنوبی سریک به دریای مدیترانه می رسد. این مسیر می تواند تفریح بی نظیری برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا باشد تا از این طبیعت زیبا لذت ببرند. این رودخانه از گودال های زیرزمینی باریک آب خود را تامین می کند.

همچنین دو طرف رودخانه بسیار پرشیب و به صورت عمود می باشد به همین خاطر بالا رفتن از آن غیر ممکن است. علاوه بر این رودخانه کوپروچای آنتالیا در قسمت غربی خود شهر تاریخی زرک (zerk) را دارد و آنچه که زیبایی این منطقه را از نظر توریست تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 دوچندان می کند وجود قلعه ها اطراف آن , پل هایی که مربوط به زمان رومیان باستان است , برآمدگی های زیبا و طبیعی و... می باشد. گردشگران عزیز تور آنتالیا دیدن از این رودخانه که بین اراضی زیبایی قرار گرفته را از دست ندهند.

 

رودخانه کوپروچای آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مکان های تفریحی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 اگر قصد سفر با تور آنتالیا  را دارید، می توانید با رزرو هتل ساحلی کریستال ، سفر خوبی را در تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 برای خود رقم بزنید . این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

هتل ساحلی کریستال  دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  ومنحصر به فرد تزئین شده است. گردشگران تور آنتالیا اقامتی ارام و کم هزینه در این هتل خواهید داشت .مسافری عزیز تور لحظه آخری آنتالیا  توجه داشته باشد اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهزشده تا رضایت مسافران تور آنتالیا را جذب کند. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تورآنتالیا  پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان  تور آنتالیا خرداد 95 می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند. 

 هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 اتاق هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 


 

هتل بلو همیل آنتالیا
 
هتل بلو همیل آنتالیا  که در منطقه کمر واقع شده است جزو هتل های چهار ستاره آنتالیا می باشد و یکی از هتل های مجلل آنتالیا به شمار می رود . 

هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند .در سفر تور آنتالیا ویژه بهار 95 سفر خوشی را برایتان ارزو مندیم.

هتل بلو همیل آنتالیا

 

هتل بلو همیل آنتالیا

مسافران تور آنتالیا می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .


 

هتل مجیک سان آنتالیا چهار ستاره

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در منطقه کمر واقع شده است. هتل مجیک سان آنتالیا از ساحل دریا 150 متر فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. هتل از فرودگاه آنتالیا 40 km  و با مراکز خرید آنتالیا 45 km فاصله دارد. هتل مجیک سان آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران یا منوی غذایی متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج مسافران تور آنتالیا , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , اتاق جلسه مجهز , صرافی برای مبادلات ارزی , استخر فصلی , فضای بازی برای بچه های عزیز و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 فراهم شده است.

هتل مجیک سان آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پنج ستاره ومناسب برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است . این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , شیک ترین هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

ساحل نور آنتالیا

ساحل نور آنتالیا

الیمپوس ، فینیک ، آری کاندا ، کاله ،کیمیر ، فاسلیس ،کالکان، پاتارا ،ککوا ، کاس ، کینیک.این مکان تفریحی شگفت انگیزترین مکان و دارای طبیعتی آرام و قابل توجه مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است و یکی از مکان های درجه یک برای تفریح است. خلیج های بزرگ و کوچک ویژگیهای خاص خود را دارند که دقیقا پشت ساحل کوههای بی ریج قرار گرفته اند و از ساحل کونیالی تا شبه جزیره قدیمی و زیبای  لیسیان را تشکیل داده است . تاریخچه این مکان زیبا به دوران نئولیتیک برمیگردد.این مکان از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا زمستان 94 میباشد

 


 ساحل کمر آنتالیا

اين شهر چهل و دو كيلومتر از شهر آنتاليا فاصله دارد. در طول اين مسير  مکانهای بسيار زيبایی وجود دارد که بسیار پر بازدید و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا زمستان 94 میباشد. شهر كمر با منظره های زيبا طراحي شده است كه به محيطي جذاب و با صفا تبدیل شده است. است. این تفريحگاه مجهز  به ورزش هاي آبي از قبیل دريانوردي و قايقراني است تا مسافران تور آنتالیا آذر 94 بتوانند به خليج ها و سواحل منطقه ی جنوبي شهر بروند و ازمنظره های زیبا دیدن کنند. در بخش شمال اين ساحل پله هایی وجود دارد كه میتوانید به ساحل بروید. ساحل كمر ساحلي با پرچم آبي است.لغت پرچم آبي از طرف اتحاديه اروپا نام گذاری شده و به معنای مناطقي كه داراي سواحل تمیز و پاک هستند استفاده می شود.بیشترین جذابيت كمر ، زيباييهاي طبيعي آن است .به علاوه ديوار شهر و دروازه هادريان ،به سبك رومي هااست كه در اين شهر باقی مانده و مورد علاقه و توجه مسافران تور آنتالیا دی 94 است.

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل نور آنتالیا , ساحل کمر آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط هواپیما آنتالیا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا اسفند 94

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا بهمن 94

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا فوریه 2016

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا ژانویه 2016

قیمت بلیط آنتالیا دی 94

قیمت بلیط آنتالیا ژانویه 2016

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا ترکیه,قیمت بلیط هواپیما آنتالیا,قیمت بلیط هواپیما آنتالیا ترکیه,قیمت خوب بلیط هواپیما آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل فالز آنتالیا

هتل فالز در منطقه جذاب آنتاليا رو به درياي مديترانه و مناسب تور آنتالیا آبان 94 قرار گرفته است.اقامت شما در این هتل خاطره انگیز خواهد بود. اين هتل پنج ستاره با ارائه امكانات درجه يك در محيطي شيك،‌ مدرن و مجلل پذیرای مسافرین تور آنتالیا مهر 94 می باشد. و دارای سیزده طبقه، چهارصد اتاق و بیست و دو سوئيت مي باشد. این هتل در چند قدمی موزه معروف باستان شناسي و در یک كليومتري شهر آنتاليا قرار دارد. تنها پنجاه متر با ايستگاه اتوبوس و ساير وسايل نقليه عمومي فاصله دارد. هتل داراي امكانات تفريحي فراوان برای مسافرین تور انتالیا آبان 94 از قبیل واليبال،‌پينگ پونگ ،‌ چهار زمين تنيس و بيليارد مي باشد. فاصله  هتل تافرودگاه حدودا چهارده كليومتر مي باشد.

 


هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

این هتل یک هتل پنج ستاره لوكس و فوق مدرن برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 است که در شهر بلك و در نزديكي شهر  آنتاليا واقع شده است.این هتل در مساحتی به وسعت چهارصد هزار متر مربع قرار گرفته است و دارای خط ساحلی به طول یک کیلومتر می باشد. مركز خريد در نزدیکی هتل می باشد. این هتل نهصد پرسنل و خدمه دارد که با سرعت نیازهای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 را فراهم می کنند. هتل امکاناتی از قبيل حمام تركي، مركز آبگرم، سونا، خدمات درماني ماننداتاق باران، ماسه درماني و اتاق برف و  ماساژ ارائه می دهد. رستورانهاي هتل چهارده نوع غذا مطابق هر سلیقه ایی ارائه می دهند. این هتل فقط نیم ساعت با فرودگاه آنتاليا فاصله دارد.

 مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب انتالیا , هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا , هتل فالز آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافرین تور آنتالیا مهر 94 دره پلدار آنتالیا میباشد.دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر بازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول .

دره عمیق پلدار آنتالیا

قابل توجه گردشگران تور آنتالیا آبان 94 در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد .

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا مهر 94 می باشند .

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره عمیق پلدار آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل جهانی لارا ، دویست متر با شهر آنتالیا آبان 94 و ساحل لارا فاصله دارد. این هتل شامل امکاناتی مانند سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی است. همچنین دارای امکانات دیگری برای مسافرین تور آنتالیا را از قبیل سونا ، ماساژ،باشگاه مجهز و پارکینگ عمومی رایگان است.رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند.از جاذبه های توریستی نزدیک این هتل دروازه باستانی هادریان و آبشار دادان نیز هست.فرودگاه پانزده دقیقه با هتل نیز فاصله دارد.


هتل لارا آنتالیا

هتل لارا آنتالیا

هتل لارا، بر بلندای صخره ای فوق العاده قرار گرفته است و دارای استخری خوش منظره برای آبتنی کردن است.ای هتل برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 شامل هفتاد و دو اتاق است که هر یک از این اتاقها با طراحی زیبا و شیک تزیین شده اند و  چشم انداز زیبای دریا از بالکن قابل رؤیت است. رستوران این هتل به صرف خوراکهای عالی بین المللی و ترکی می پردازد .هتل فاصله کمی تا ساحل طلایی و شنی لارا و آبهای زیبای مدیترانه دارد. آبشارهای معروف دودان در نزدیکی هتل واقع شده اند.و فقط شش کیلومتر با آثار تاریخی شهر آنتالیا و شهر قدیمی و مشهور کاله ای فاصله دارد.

مطالب مرتبط:

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی،بربلندای صخره های فالز ،و در منطقه لارای شهر تور آنتالیا واقع شده است.  اتاقهای بالکن دار هتل دارای اینترنت بیسیم رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه است. امکانات رفاهی هتل برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 شامل استخر ویژه کودکان، حمام ترکی ،استخر روباز،  و سونا میباشد.پارکینک رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. میهمانانی که بیش از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، از ترانسفر رایگان به فرودگاه برخوردار می شوند.


 

  هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا

این هتل برای مسافرین تور آنتالیا باز ،زمین بازی مخصوص کودکان،خدمات نگهداری از اطفال اتاق بازی، با انواع بازیهای کامپیوتری است.شيشه هاي دوجداره تعبیه شده در اتاق ها از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيري ميکند.اتاق جلسه مجهز در هتل وجود دارد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.میهمانان می توانند در باغ هتل به استراحت بپردازند.همچنين  به ميهمانان دوچرخه اجاره ميدهد.

مطالب مرتبط:

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر آنتالیا

شهر کمر در تور آنتالیا 94 در فاصله چهل و دو کیلومتری از شهر آنتالیا قرار گرفته است که مناطق دیدنی زیبایی دارد ساحل کمر آنتالیا تفریحگاه مجهزی دارد که افراد علاقه مند به ورزش های آبی از قبیل قایق رانی و دریانوردی به مناطق جنوبی که خلیج ها و سواحل زیبایی دارد میروند و لذت میبرند. در سمت شمالی این منطقه ی تفریحی پله هایی است که مستقیم به ساحل وصل می شود.ساحل کمر آنتالیا ساحلی با پرچم آبی است که اتحادیه اروپا اعطا کرده است.یکی از جذابیت های کمر تور آنتالیا 94 زیباییهای طبیعی این منطقه است که به غیر از این آثار تاریخی از قبیل دروازه هادریان و اثرهای تاریخی به سبک رومی در این شهر باقی مانده است.


منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

یکی از زیباترین مناطق ساحل بلک در تور آنتالیا 94 است و بهترین منطقه گردشگری آنتالیا است که در سواحل مدیترانه واقع شده است.منطقه بلک حدود سی کیلومتر از سمت  شرق آنتالیا فاصله دارد.همه ی امکانات لازم برای سفر در این منطقه وجود دارد.و امکانات رفاهی از قبیل چندین زمین گلف  و آبهای زیبای مدیترانه با سواحل دیدنی از مهمتریم مناطق گردشگری در تور آنتالیا 94 محسوب میشود.


ساحل آلانیا

ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در تور آنتالیا 94 ساحلی شنی است که در ناحیه ای که پرچم آبی دارد مخصوص شنا کردن است در این ساحل آب به رنگ فیرو زه ای است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید و شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش در تور آنتالیا 94 و ساحل کی کوبات آلانیا


ساحل کنیالتی در آنتالیا

ساحل کنیالتی در آنتالیا

این ساحل عومی تور آنتالیا 94 دو مین ساحل بزرگ آنتالیا نیز هست و پارک آبی زیبا با بازیهای مخصوص کودکان و یک استخر دلفینها دارد یک شهر کوچک است که در آن ماکت مینیاتوری ترکیه نیز قرار داردو همه ی دیدنی ها و جاذبه های ترکیه با مقیاس بیست و پنج برابر کوچکتر در نمایش عموم قرار گرفته است.یک پارک جنگلی زیبا ،رستوران و کافه های روباز در کنار ساحل صخره ای ساحل کنیالتی در تور آنتالیا 94 نیز واقع شده است این ساحل زیبا در غرب آنتالیا واقع شده است و با نام پلاژ کنیالتی بین عموم شناخته شده است.ساحل کنیالتی تا مرکز شهر آنتالیا فاصله کمی دارد و تا بندر آنتالیا 3 کیلومتر نیز فاصله دارد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سواحل آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا,معرفی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

این رستوران یکی از زیبا ترین رستوران های تور آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی سرو می شود . فضای زیبای این رستوران مکان مناسبی برای قرار های رمانتیک دوستانه یا خانوادگی می باشد و شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا از این مکان زیبا لذت ببرید .

 رستوران وانیلا لانج آنتالیا

رستوران وانیلا لانج آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های لوکس آنتالیا,معرفی رستوران های آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا تور آنتالیا 94 از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا 94 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.


 
 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

این هتل 5 ستاره میباشد و در تور آنتالیا 94 ترکیه قرار دارد . این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد . همچنین امکانات تفریحی این هتل مثل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده می باشد.همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را مانند مرکز بدنسازی ویژه مسافران تور آنتالیا ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ را فراهم کرده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا 94 مانند خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ویژه مسافران تور آنتالیا 94 ، بار ، باغ و گرمایش است .


 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا


 این هتل 5 ستاره تور آنتالیا 94 میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 میباشد .  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در تور آنتالیا 94 در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ویژه میهمانان تور آنتالیا، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشد  .


 

هتل کلوب سرا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا تور آنتالیا 94 دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.


 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  پنج ستاره

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس تور آنتالیا 94 یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا 94 از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان میهمانان تور آنتالیا و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا 94 بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز برای میهمانان تور آنتالیا 94 در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس تور آنتالیا 94 به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
پارک کارالیولو آنتالیا

این پارک یکی از بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد . که در جنوب شهر واقع شده است و از مرکز می توان با پای پیاده هم به این پارک رسید . در اطراف این پارک مکان های دیدنی از قبیل تئاتر شهر ، قلعه باستانی هیدیرلیک وجود دارد . این پارک مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا است . این پارک از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود می کشاند .

پارک کارالیولو آنتالیا

پارک کارالیولو آنتالیا

در این پارک تعدادی از مجسمه های سنگی و نیم تنه های انسانی وجود دارد و همچنین مشرف بودن آن به خلیج زیبایی خاصی را به این پارک بخشیده است . سرسبزی و طبیعت زیبای این پارک نیز بسیار دیدنی است و دیدن آن برای گردشگران تور آنتالیا خالی از لطف نیست .

پارک کارالیولو آنتالیا

 پارک کارالیولو آنتالیا

 

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک کارالیولو آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , مکانهای دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا یک منطقه توریستی می باشد . این منطقه دارای آب و هوای معتدل می باشد که 300 روز در سال آفتابی است . این منطقه زیبا دارای هتل های 5 ستاره لوکس و امکانات تفریحی مدرن و عالی می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا این مکان را برای استراحت و تفریح خود انتخاب می کنند . منطقه بلک یکی از بهترین مناطق برای گردشگری می باشد که در سواحل مدیترانه واقع شده است . این منطقه در ساحا آک دنیز و 30 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد .

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

در این منطقه علاوه بر هتل های لوکس ، زمین های گلف با تمام امکانات ، زمین های فوتبال متعدد ، زمین تنیس می باشد . در منطقه بلک سالن های متعدد کنفرانس با امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات محیا می باشد .در این منطقه 574 گونه گیاهی مختلف و کمیاب موجود می باشد . همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه بلک آنتالیا , دیدنیهای آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکانهای دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی نام دارد که به معنای داخل قلعه می باشد . این قسمت بخش اصلی شهر را تشکیل می دهد که در امتداد ساحل قرار داشته و با دیوار های قدیمی شهر محاصره شده است . بندر قلعه کاله ایچی یکی از دیدنی های آنتالیا به شمار می رود که سالانه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب می کند .

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

در این بندر امکانات رفاهی مانند فروشگاه ، کافه ، رستوران و ... می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر بازدید و تفریح در این مکان زیبا به استراحت و صرف غذا نیز بپردازند . این بندر همچنین دارای امکانات قایق سواری نیز می باشد که بهترین زمان آن صبح است و بازدیدکنندگان می توانند از این امکان بهرمند شوند . در این بندر انواع مختلفی از قایق ها از جمله قایق های بادبانی نیز ازائه می شود .

 مطالب مرتبط:

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بندر قلعه کاله ایجی آنتالیا , دیدنیهای آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد